Welcome ........and May Allah bless us all....

Salam ukhuwwah.......

Praise be to Allah....Jagalah Allah, pasti Allah akan menjagamu.......Ihfazillaha, Yahfazuka....

Blog ini adalah nukilan, cetusan pandangan dan pengalaman sepanjang hidup saya yang saya gambarkan dalam bentuk butiran hikmah yang amat besar ertinya buat diri saya.....saya kongsikan agar ia memberi faedah dan manfaat samada langsung atau tidak langsung buat semua yang mengunjungi blog saya....

Jika ada secebis kebaikan daripadanya, maka ambillah kerana sesungguhnya ia datang dari Yang Maha Kuasa dan bukan dari saya...dan jika ada kekurangan dan kesilapan darinya maka ia adalah kerana daifnya diri dek kerana tidak sempurnanya diri saya..... saya hanya cuba menyampaikan kerana menyahut seruan Ballighu Anni Walau Aayah....sampaikan dari ku (saw) walau sepotong ayat sekalipun.....

Thursday, October 10, 2013

Diari Penulis

Bismillah,

Segala puji dan kesyukuran kepada Allah atas nikmat yang tidak terhingga. Hari ini dan kelmarin mendapat berita ke dua buku yang terbit pada bulan Jun baru-baru ini telah diulang cetak. Saya rasa amat terharu dengan sokongan dari pembaca. Apa yang lebih saya harapkan agar semua ilmu yang bermanfaat akan menjadi pahala di akhirat nanti. 

Sekarang ini saya sedang mempersiapkan buku Motivasi 3i untuk wanita. In sya Allah moga-moga hujung/awal tahun ia dapat diterbitkan dan sampai kepada pembaca. Buku yang terbaru ini hadiah buat wanita yang sering tercari resepi bahagia dan berjaya. ia kesinambungan dari buku motivasi 3i yang dikupas berkait dengan wanita. Membicarakan pelrbagai persoalan berkait wanita dan dalam masa yang sama membawa kisah wanita yang hebat yang boleh dijadikan contoh dan sumber inspirasi buat wanita. 

Menulis menjadi satu keseronokan jika ia memberi manfaat kepada pembaca. Namun ada banyak halangannya. Ia bukan satu perjalanan mudah kerana disiplin dan ketekunan amat dituntut. Moga Allah permudahkan perjalanan dakwah ini serta memberikan ilmu dan ilham yang baik bagi dikongsi bersama pembaca. 
Wallahuaalam.  

No comments:

Post a Comment